Öppen dagklubb

Vuxna och barn mellan 0 och 5 år träffas, barnen för att leka och de vuxna möter andra vuxna i samma livssituation. Under klubbdagen hålls bibel- och sångstund och ett mellanmål serveras.

Höstterminen startar 8.1.

Måndagar kl. 10-12 i Bonäs Prästgård, Västra Ringvägen 2

Tisdagar kl. 9-11 i Församlingscentrets ungdomsutrymme, Ebba Brahe esplanaden 2, ingång mittemot Café Skorpan

Onsdagar kl. 9-11 i Kyrkostrands församlingshem, Vasavägen 116, ingång från lekparken

Deltagaravgiften är 3 euro per familj och gång. Barnledare Veronica Snellman är ansvarig för verksamheten. Info och frågor på telefonnummer 0403100414 eller e-post veronica.snellman@evl.fi.

Öppen dagklubb har en egen WhatsAppgrupp som fungerar som den främsta informationskanalen. Meddela ditt telefonnummer till Veronica för att vara med i gruppen.

Facebookgrupp: Öppen dagklubb i Jakobstads svenska församling

Var noga med handhygien och stanna hemma om du har förkylningssymptom!

öppendagklubb