VÄLKOMMEN ATT FIRA  FASTLAGSSÖNDAG  VID PÖRKENÄS LÄGERGÅRD   DEN 11.2 2024

Klockan 10.30 söndagsskola i kapellet med Jockum Krokfors och Bernice Haglund-Wikström, kantor Diana Pandey.  Därefter lunch och utevistelse. För utevistelsen ansvarar en del av församlingens hjälpledare och Storstara gård medverkar med olika djur. Tag gärna med egna pulkor.

Lunchen består av maletköttsoppa/grönsakssoppa med bröd och dricka, till efterrätt pannkaka med vispgrädde och sylt, kaffe/te eller saft.

Pris vuxna 10€, barn3-12år 5€ under tre år gratis. Max 30€/familj. Mobile pay eller kontant betalning.

OBS! anmälningar senast  31.1 2024 som sms till 0403100418 Bernice Haglund-Wikström eller e-post bernice.haglund-wikstrom@evl.fi.

Meddela ev dieter och åldern på de som äter lunch.

Familjeskoj/Söndagsskola

Är barnens egen gudstjänst.

Firas i regel en söndag i månaden kl.10.30 i Församlingscentret, Ebba Brahe espl 2, .

Riktar sig till hela familjen. Alla, från familjer med småbarn till mor- och farföräldrar kan delta.

Enkel liturgi med bibelberättelse, bön och sång, lek och pyssel, utevistelse i lekparken.

För info om vårterminen 2024 familjeskoj kontakta   bernice.haglund-wikstrom@evl.fi eller telefon0403100418.

För ytterligare information kontakta Bernice Haglund-Wikström tel 0403100418 eller

bernice.haglund-wikstrom@evl.fi